حالت مطلوب

۱/۰≥& ≥۰

۵≥& ≥۱

۱≥ & ≥۸/۰

۱≥ & ≥۸/۰

۱≥ & ≥۸/۰

۱≥ & ≥۸/۰

۱≥ & ≥۸/۰

نمودار ۴-۱۶ بیانگر ارتباط هر سؤال پرسشنامه با متغیر مورد نظر می باشد. شاخص های تناسب مدل از لحاظ شاخص های استاندارد حاکی از مناسب بودن تقریبی مدل دارند، به علت اینکه نسبت کای دو به درجه آزادی کمتر از ۴، مقدار RMSEA زیر ۰۸/۰ و شاخص های IFI و CFI بالای ۹۰/۰ می باشد و تنها شاخص های NFI و GFI و NNFI بالای ۸۰/۰ می باشند که نشان می دهند مدل از لحاظ مدل در حد بالاتر از متوسط قرار دارد.
باتوجه به مدل اندازه گیری متغیرهای درون زا و جدول شاخص ها مشاهده می شود که کلیه مقادیر t در حالت اعداد معنی داری بیشتر از ۹۶/۱ بوده و این نشان می دهد که کلیه درستی سوالات طراحی شده برای متغیرهای برون زا تأیید می شود. به عبارت ساده تر مدل اندازه گیری متغیرهای درونزا، تأیید می شود.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

۴-۵) بررسی مدل تحقیق
در این بخش به بررسی مدل تحقیق پرداخته می شود.
۴-۵-۱) بررسی مدل تحقیق در حالت استاندارد

نمودار ۴-۱۷) آزمون مدل تحقیق (حالت استاندارد)
نمودار ۴-۱۷ نمایان گر میزان رابطه بین متغیرهای تحقیق است. که شاخص RMSEA کمتر از ۰۸/۰ و کای دو به درجه آزادی نیز برابر با ۵۴/۳ می باشد که بیانگر مناسب بودن تقریبی مدل است.
۴-۵-۲) بررسی مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری

نمودار ۴-۱۸) آزمون مدل تحقیق (حالت اعداد معنی داری)
نمودار ۴-۱۸ ارتباط میان سؤالات پرسشنامه با متغیرهای تحقیق را نشان می دهد که در آن شاخص RMSEA از ۰۸/۰ کمتر و نسبت کای دو به درجه آزادی نیز ۵۴/۳ می باشد که مناسب بودن تقریبی مدل را نشان می دهد. با بهره گرفتن از این حالت می توان به معنی دار بودن ارتباط بین متغیرهای تحقیق پی برد. در این حالت اعدادی معنی دار خواهند بود که خارج از بازه ( ۹۶/۱ و ۹۶/۱- ) باشند. به این معنی که اگر در آزمون t عددی بین ۹۶/۱ و ۹۶/۱- باشد بی معنا خواهد بود.
۴-۵-۳) نتایج تحلیل مسیر
همانطور که از خروجی نرم افزار از تخمین های استاندارد و نیز اعداد معنی داری مشاهده می شود، جدول نتایج اثرات غیر مستقیم متغیر های مدل در جدول ۴-۱۵ محاسبه شده است.
جدول۴-۱۵) نتایج تحلیل مسیر در مدل ساختاری

مسیر

اثر غیر مستقیم

ویژگی وب سایت تمایل به قصد پذیرش پذیرش بانکداری اینترنتی

۲۰/۰= (۹۵/۰ )(۲۱/۰)
(۱۶/۱۴)(۱۶/۳)

سودمندی درک شده تمایل به قصد پذیرش پذیرش بانکداری اینترنتی

۲۳/۰= (۹۵/۰ )(۲۴/۰)
(۱۶/۱۴)(۸۴/۲)

خطر وحفظ حریم تمایل به قصد پذیرش پذیرش بانکداری اینترنتی

۳۹/۰= (۹۵/۰ )(۴۱/۰)
(۱۶/۱۴)(۵۰/۵)

اولویت های شخصی تمایل به قصد پذیرش پذیرش بانکداری اینترنتی

۲۲/۰= (۹۵/۰ )(۲۳/۰)
(۱۶/۱۴)(۷۹/۲)

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...