جدول ۴-۲۲ ضریب مسیر اثر متغیر مستقل عوامل فردی و روانی بر فرایند تصمیم خریداران کالاهای لوکس

با توجه به اطلاعات مندرج در جدول (۴-۲۲)، فرضیه شماره ۱-۱ مورد بررسی قرار گرفته است. ضریب مسیر متغیر عوامل فردی و روانی بر فرایند تصمیم خریداران کالاهای لوکس با ارزش۱٫۲۳۹- =T در سطح خطای ۰۵/۰ معنی دار نیست در نتیجه فرض صفر قبول می شود و ادعا پذیرفته نمی شود. از طرفی چون ضریب همبستگی منفی شده است، بنابراین رابطه منفی است .

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

۴-۴-۲ بین عوامل فرهنگی- اجتماعی و گروهی بر فرایند تصمیم خریداران کالاهای لوکس رابطه وجود دارد .

به بیان دیگر از لحاظ آماری داریم:
H0 : عوامل فرهنگی- اجتماعی و گروهی با فرایند تصمیم خریداران کالاهای لوکس رابطه ندارد .
H1 : عوامل فرهنگی- اجتماعی و گروهی با فرایند تصمیم خریداران کالاهای لوکس رابطه دارد .
با توجه به جدول (۴-۱۱) و نمودار (۴-۶) جدول زیر بدست می آید:

متغیر مستقل
ضریب همبستگی
مقدار آماره t
پاسخ

عوامل فرهنگی اجتماعی و گروهی
۰٫۲۸۹
۰٫۴۷
خیر

جدول ۴-۲۳ ضریب مسیر اثر متغیر مستقل عوامل فرهنگی- اجتماعی و گروهی بر فرایند تصمیم خریداران کالاهای لوکس

با توجه به اطلاعات مندرج در جدول (۴-۲۳)، فرضیه شماره ۱-۲ مورد بررسی قرار گرفته است. ضریب مسیر متغیر عوامل فرهنگی- اجتماعی و گروهی بر فرایند تصمیم خریداران کالاهای لوکس با ارزش۰٫۴۷=T در سطح خطای ۰۵/۰ معنی دار نیست در نتیجه فرض صفر قبول می شود و ادعا پذیرفته نمی شود. از طرفی چون ضریب همبستگی مثبت شده است، بنابراین میزان رابطه مثبت است.

۴-۴-۳ بین عوامل موقعیتی بر فرایند تصمیم خریداران کالاهای لوکس رابطه وجود دارد .

به بیان دیگر از لحاظ آماری داریم:
H0 : عوامل موقعیتی بر فرایند تصمیم خریداران کالاهای لوکس رابطه ندارد.
H1 : عوامل موقعیتی بر فرایند تصمیم خریداران کالاهای لوکس رابطه دارد.
با توجه به جدول (۴-۱۳) و نمودار (۴-۶) جدول زیر بدست می آید:

متغیر مستقل
ضریب همبستگی
مقدار آماره t
پاسخ

عوامل موقعیتی
۹٫۹۳
۱٫۲۵۱
خیر

جدول ۴-۲۴ ضریب مسیر اثر متغیر مستقل عوامل موقعیتی بر فرایند تصمیم خریداران کالاهای لوکس

با توجه به اطلاعات مندرج در جدول (۴-۲۴)، فرضیه شماره ۱-۳ مورد بررسی قرار گرفته است. ضریب مسیر متغیر عوامل موقعیتی بر فرایند تصمیم خریداران کالاهای لوکس با ارزش۱٫۲۵۱=T در سطح خطای ۰۵/۰ معنی دار نیست در نتیجه فرض صفر قبول می شود و ادعا پذیرفته نمی شود. از طرفی چون ضریب همبستگی مثبت شده است، بنابراین میزان رابطه مثبت است.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...