• مهدیلوی تازه کناری، علی، (۱۳۸۵)،” بررسی و سنجش کیفیت خدمات در بانک پارسیان و ارتباط آن با رضایتمندی مشتریان”، پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی
  • هارتفیل،ریچارد(۱۹۹۶)”مدیریت ارتباط با مشتری”،مدیریت کیفیت IBM استرلیا و نیوزیلند

منابع لاتین

  • Allerd K.&Addams C.j.(2000)) “Customer Relationship Management” McGraw Hill Trade
  • Bergeron. B, (2001), essentials of CRM: customer relationship management for executives , Jon wiely
  • Burnett,k.(2001″);Hand book of key Customer Relationship Management: the definitive Guide to Winning, Managing and developing key Account business; prentice Hall: New jersey
  • Chaudhuri, A. and Shainesh(2004), G., “Implementing a technology based CRM solution: The ICICI experience , in Customer relationship management: Emerging concepts, tools and applications“, J.N. Sheth, A. Parvatiyar, and G. Shainesh, Eds., Fifth edition, New Delhi: Tata McGraw-Hill Publishing Company Limited
  • CRMguru.com, “the Customer Relationship Management Primer. What You Need To Know To Get Started”, ۲۰۰۲
  • CRMguru.com, “The Customer Relationship Management Solutions Guide. Independent Reviews of CRM Products“, ۲۰۰۲٫
  • Feinberg j; Rajesh kadam leigh Hokama & Iksuk Kim (2002)); the state of electronic Customer Relationship Management; International Journal of Retail & Distribution Management; vol: 30, No 10, pp.470-481
  • Happner H; S. Martin, K. D. Wilde: Customer Relationship Management; in WiSt, Heft 8, August 2001, pp.417-422
  • Jamal A., Naser, K., (2002));” Customer satisfaction and retail banking: an assessment of some of the key antecedents of customer satisfaction in retail banking”, European Journal of Marketing, 20/4, pp. 146-160
  • Kotler,p.(2003);marketing management;11the Edition new jersey: prentice Hall .pp.52
  • Nine steps for effective CRM : ladara enterorise inc.solution
  • Payne A. (2000); Customer Relationship Management; Paper from the inaugural meting of the London based customer relationship foundation. July 17th, available
  • Thompson, Bob (2004); what is CRM? Available at: >crmguru.custhelp.com
  • Strauss. J, Frost. R, 2002, “customer relationship management ” E-Marketing, Practice Hall
  • Strategic customer management: CRMUK.CO.UK
  • Wilde K.D; H.Hippner, C.Frielitz, and S.Martin (2001); Marketing E-CRM absatzwirtschaft, Dusseldorf
  • Zikmund. W. & Raymond M., “Customer Relationship Management”. John Wiley & Sons, 2002.

بسمه تعالی
پاسخگوی محترم : با عرض سلام و ادب
احتراماً، با عنایت به اینکه پرسشنامه ذیل به منظور جمع آوری اطلاعات جهت تهیه پایان نامه دوره کارشناسی ارشد اینجانب با عنوان ” بررسی رابطه بانکداری الکترونیک و رضایت مشتریان شعب بانک ملی استان گیلان ” تنظیم شده است ، خواهشمند است با مطالعه دقیق سئوالات و ارائه پاسخ مناسب در انجام این تحقیق همکاری فرمایید. بی تردید انجام این پروژه بدون همکاری صمیمانه شما میسر نخواهد بود. لازم به ذکر است داده های حاصل از پرسشنامه بجز استفاده آماری برای منظور دیگری مورد استفاده قرار نخواهد گرفت. پیشاپیش از همکاری تان تقدیر و قدردانی بعمل می آید .

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

روانبخش زحمتکش
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل

مشخصات فردی
جنسیت : زن مرد
سن: زیر ۲۰ سال ۲۰-۳۰ ۳۰-۴۰ ۴۰ -۵۰ ۵۰ و بالاتر
تحصیلات : زیر دیپلم دیپلم فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس و بالاتر
تاکنون از کدامیک از خدمات بانکداری الکترونیک استفاده نموده اید؟
اینترنت بانک خودپرداز پایانه های فروش(کارت خوان) تلفنبانک تلفن همراه

کاملا مخالفم
مخالفم
نه موافقم
نه مخالفم
موافقم
کاملا موافقم
الف) سئوالات مربوط به اینترنت
ردیف

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...