۲۱

۱۴۷

۱۲

۳۵

مهر اقتصاد

۲

۱۴

۱/۱

۴

آینده[۹۰]

۹

۶۳

۱/۵

۱۵

۳-۷)متغیرهای پژوهش
در این پژوهش نیز ما شاهدیم که بنا به فرضیات تحقیق متغیرهای وابسته و مستقل و میانجی داریم. در فرضیه اول متغیر تمایل به برند مستقل و متغیرهای تعهد برند داخلی و دانش برند داخلی و ارتباط با برند داخلی متغیرهای میانجی و متغیر ارزش ویژه برند داخلی متغیر وابسته می باشد. در هریک از زیر فرضیه های این فرضیه متغیرهای میانجی، به عنوان متغیر وابسته می باشند.
در فرضیه دوم تحقیق متغیرتمایل به برند متغیر مستقل و متغیر ارزش ویژه برند داخلی متغیر وابسته می باشد.
در فرضیه سوم تحقیق متغیرهای شناسایی هویت برند، تعهد برند، دانش برند و ارتباط با برند متغیر مستقل و متغیر ارزش ویژه برند داخلی متغیر وابسته می باشد.
ابزار گرد آوری داده ها برای ادبیات پژوهشی ، اسناد ، مدارک ، منابع و مراجع موجود در کتابخانه ها ، اعم از کتاب های لاتین و فارسی ، پایان نامه ها و مقالات و هم چنین استفاده از وب سایت های اینترنتی می باشد. ابزار گرد آوری داده های مورد نیاز جهت آزمون فرضیه ها، پرسشنامه می باشد.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

۳-۸) قلمرو های پژوهش
۳-۸-۱)قلمرو موضوعی
این پژهش با موضوع بررسی عوامل سازمانی بر ارزش ویژه برند داخلی در شعب بانک های خصوصی شهر کرج انجام شده است. از نظر هدف کاربردی و از نظر نوع گردآوری داده ها توصیفی از شاخه همبستگی و از نوع معادلات ساختاری است.
۳-۸-۲)قلمرو مکانی
شعب بانک های خصوصی شهر کرج
۳-۸-۳) قلمرو زمانی
طرح پژوهش در آبان سال ۱۳۹۱تنظیم شد. ۴ماه مبانی نظری و پیشینه پژوهش گردآوری گردیده و فروردین ۹۲ پرسشنامه تنظیم و پرسشنامه ها حضوری در سطح شعب شهر کرج توزیع گردید ودر طی ۳ماه جمع آوری داده های پژوهش جمع آوری و در مرداد و شهریور ۱۳۹۲ داده های جمع آوری شده تحلیل و نتیجه گیری انجام پذیرفت.
۳-۹)تهیه و تنظیم پرسشنامه
ابزار گردآوری داده ها جهت آزمون فرضیه ها در این پژوهش، پرسشنامه می باشد. برای تهیه پرسشنامه سنجه های مربوط به هر متغیر با بهره گرفتن از مقالات و پایان نامه های قبلی بدست آمد. پرسشنامه در سه بخش طراحی گردید. بخش نخست مربوط به معرفی موضوع پژوهش می باشد. بخش دوم ،سؤالات جمعیت شناختی مطرح گردید وبخش سوم مشتمل بر ۳۰ سؤال (پنج گزینه‌ای طیف لیکرت) مرتبط با اهداف و سوالات تحقیق است. در طراحی این قسمت سعی گردیده است که سوالات پرسشنامه تا حد ممکن قابل فهم باشد. شکل کلی و امتیازبندی طیف لیکرت برای سوالات پرسشنامه به صورت ذیل می‏باشد:

کاملاً موافقم

موافقم

نظری ندارم

مخالفم

کاملاً مخالفم

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...