• افزایش کیفیت گزارش های بازرسی

کیفیت

رات و همکاران (۱۹۹۰)، لیانگ و همکاران، اسلاک، گِروین، کیگان و همکاران

گام دوم کد گذاری محوری:
مقوله محوری ایده یا پدیده‌ای است که اساس و محور فرایند است که تمام مقوله‌های اصلی دیگر به آن ربط داده می‌شوند. این مقوله همان برچسب مفهومی یا عنوانی است که برای چارچوب طرح بوجود آمده در نظر گرفته می‌شود. با توجه به فرایند تدوین استراتژی های ارزیابی عملکرد، مقوله ارزیابی عملکرد به عنوان مقوله محوری انتخاب شد که خود از مفاهیم زمان، هزینه، کیفیت و انعطاف پذیری استقراء شده است.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

  • مقدمه

تجزیه و تحلیل داده‌ها برای بررسی صحت و سقم فرضیات برای هر نوع تحقیق از اهمیت خاصی برخوردار است. امروزه در بیشتر تحقیقاتی که متکی بر اطلاعات جمع‌ آوری شده از موضوع مورد تحقیق می‌باشد ؛ تجزیه وتحلیل اطلاعات از اصلی‌ترین و مهمترین بخشهای تحقیق محسوب می‌شود. داده‌های خام با بهره گرفتن از فنون آماری مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرند و پس از پردازش به شکل اطلاعات در اختیار استفاده کنندگان قرار می‌گیرند.
ابتدا به منظور تایید و نهایی سازی مدل مفهومی تحقیق حاصل از روش تئوری بنیادی قبل از اجرای آن به صورت پیمایش به تحلیل عاملی تاییدی مدل های اندازه گیری پرداخته و سپس به منظور بررسی روابط میان متغیرها از آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن همان طوری که در فصل سوم بیان شد؛ استفاده می‌گردد و در صورتیکه رابطه همبستگی بین متغیرها برقرار باشد آنگاه جهت آزمون روابط علی مفروض، از روش مدل سازی معادلات ساختاری استفاده می شود.
آزمون همبستگی اسپیرمن این امکان را فراهم می‌آورد تا با لحاظ کردن سطح معنی‌داری (۱% = )، بتوان معنی‌دار بودن آن را مورد بررسی قرار داد. با توجه به این که در این تحقیق از نرم ‌افزار آماری
Spss 16 استفاده شده است و با عنایت به این که این نرم افزار پس از محاسبه ضریب همبستگی اسپیرمن، سطح معنی‌داری آن را ارائه می‌کند؛ لذا در نتایج تحلیلها هرگاه سطح معنی‌داری کمتر از ۱% بوده است این نتیجه حاصل شده است که بین دو متغیر رابطه معناداری وجود دارد. چنانچه سطح معنی‌داری بزرگتر از ۱% باشد فرض صفر پذیرفته می‌شود و عدم وجود رابطه معنی‌دار بین متغیرهای مورد نظر را نشان می‌دهد.
همچنین جهت رتبه‌بندی هر یک از استراتژی های ارزیابی عملکرد سازمانی موثر بر عملکرد سازمانی از آزمون فریدمن استفاده گردیده است. در این قسمت پس از ارائه نتایج جمعیت شناختی و همچنین تحلیل عاملی تاییدی مدل های اندازه گیری، فرضیات تحقیق مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرند.

  • آمار توصیفی

در این بخش از تجزیه و تحلیل آماری به بررسی چگونگی توزیع نمونه‌ آماری از حیث متغیرهای جنسیت، میزان تحصیلات و سابقه خدمت پرداخته می‌شود.
۴-۲-۲-۱ جنسیت

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...