۵-۵- توصیه های کاربردی
در وضعیت موجود حقوق و دستمزد نیروی انسانی در سازمان ها و صنایع براساس وظایف شغلی و راندمان و بهره وری و در چارچوب ارزشیابی مشاغل و کارکنان می باشد و حقوق و دستمزد نیروی انسانی براساس نیازهای اولیه آنها مانند آب و غذای که درسازمان ها و صنایع استفاده می کنند نمی باشند و همچنین در وضعیت موجود کرایه حمل و نقل بار تابعی از سوخت مصرفی و قیمت سوخت می باشد ولی در وضعیت مطلوب شایسته است که کرایه حمل و نقل مانند حقوق و دستمزد نیروی انسانی تابع وظایف حاملان بار و شرایط بار باشد و چارچوبی مناسب مانند ارزشیابی مشاغل و کارکنان نیروی انسانی برای حمل و نقل طراحی و برآورد و تهیه شود و توصیه می کنم نام این چارچوب ارزشیابی بارو رانندگان و شرکت های حمل و نقل باشد ودر وضعیت مطلوب می توان کرایه حمل و نقل را تابعی از زمان تحویل بار و بیمه بار و ارزش بار و مالیات بار محاسبه نمود و این تابع باعث می شود که کرایه حمل و نقل رابطه مستقیم با افزایش قیمت سوخت نداشته باشد و همچنین تابع مورداشاره منجر به این میشود که تورم محصولات با کرایه حمل و نقل رابطه مستقیم نداشته باشد.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

۵-۶- محدودیتهای خارج از اختیار پژوهشگر
پژوهش درباره کرایه کم است و خلاءهای زیادی در ارتباط با کرایه وجود دارد.
با توجه به تعداد شرکت های حمل و نقل و تولیدی و خدماتی مورد نیاز به حمل و نقل و هزینه های بالا و زمان بالای تحقیق پژوهشگر از نمونه برداری خارج از کلان شهر اراک را نتوانست انجام دهد و این پژوهش به زمان زیادتری نیاز دارد.
۵-۷- محدودیتهای در اختیار پژوهشگر
با توجه به این که پژوهش در موضوع کرایه حمل و نقل در شرکت های حمل و نقل از نمونه آماری اینجانب انجام نشده بود و مسولان و مدیران شرکتهای مورد سوال نیاز به تشریح و توضیحات زیادی داشتند.
۵-۸- پیشنهادهایی برای پژوهشهای بعدی
صنعت حمل و نقل در جامعه ما مظلوم واقع شده است و درباره کرایه حمل و نقل پژوهش کم می باشد و خلاء های بسیار زیادی است.
اینجانب پیشنهاد می دهم که پژوهشهای بعدی در ارتباط با کرایه تعادلی درباره حمل و نقل هوائی و دریائی و مسافر با محوریت مهندسی کار و روش ها و مدیریت زمان انجام شود. کرایه تعادلی بر مصرف سوخت و کرایه توافقی تحقیق شود.
فصل ششم
منابع
منابع فارسی

۱٫

احمدی، علیرضا، ۱۳۸۷، ارزیابی کاروزمان – مهندسی کارو مدیریت زمان.

۲٫

امیدوار، مجید، مقاله مدیرت زمان، ۱۳۸۰٫

۳٫

منتظری، محمد، و ادواری، مجید، ۱۳۸۰، بررسی مولفه های ترافیکی سیستمهای حمل ونقل شهری وعوامل موثر برآن.

۴٫

بیمه های باربری شرکت سهامی بیمه دانا، ۱۳۸۶٫

۵٫

حافظی، ۱۳۸۹، دستورالعمل اجرای مالیات بر ارزش افزوده در صنعت حمل ونقل.

۶٫

روحانی، بیژن، ۱۳۹۱، معضل نوسانات کرایه حمل.

۷٫

رهنمایی رود پشتی، فریدون، ۱۳۸۷، حسابداری مدیریت.

۸٫

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...