۲۱

۸٫۰

۴۷

۱۸٫۰

۱۰۹

۴۱٫۸

متناسب با شرایط روحی

۸۰

۳۰٫۷

۲

۰٫۸

۹

۳٫۴

۱۵

۵٫۷

۶۴

۲۴٫۵

۹۱

۳۴٫۹

هدف دار، منظم و آینده نگر

۵۱

۱۹٫۵

۸

۳٫۱

۲۶

۱۰٫۰

۳۷

۱۴٫۲

۶۴

۲۴٫۵

۷۵

۲۸٫۷

جدول (۴-۱۴)توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تأثیر امر و نهی به صورت تدریجی نشان می‌دهد که بیشترین فراوانی با ۴/۲۸ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه خیلی زیاد را برای این گویه انتخاب کردند که اگر امر و نهی به صورت تریجی باشد، تأثیر دارد و کمترین فراوانی با ۵/۶ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه خیلی کم و کم را برای این گویه برگزیدند.در گویه تأثیر امر و نهی به صورت پنهانی،بیشترین فراوانی با ۸/۴۱ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه خیلی زیاد را برای این گویه انتخاب کردند که اگر امر و نهی به صورت پنهانی باشد، تأثیر دارد و کمترین فراوانی با ۵/۱ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه خیلی کم را برای این گویه برگزیدند.در گویه بررسی تأثیر امر و نهی بر اساس اثر پذیری مخاطب نشان می‌دهد. بیشترین فراوانی با ۱/۴۷ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه خیلی زیاد را برای این گویه انتخاب کردند که اگر امر و نهی به شخصی صورت گیرد که احتمال تأثیر در او وجود دارد، پذیرفته میشود و کمترین فراوانی با ۱/۱ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه خیلی کم را برای این گویه برگزیدند. با توجه به جدول و شکل فوق که توزیع فراوانی پاسخگویان را بر حسب تأثیر امر و نهی به صورت مستقیم نشان می‌دهد. بیشترین فراوانی با ۸/۴۱ درصد مربوط به پاسخگویانی است گزینه خیلی زیاد را برای این گویه انتخاب کردند که اگر امر و نهی به صورت غیرمستقیم باشد، تأثیر دارد و کمترین فراوانی با ۱/۱ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه خیلی کم را برای این گویه برگزیدند.توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تأثیر امر و نهی متناسب با شرایط روحی مخاطب نشان می‌دهد. بیشترین فراوانی با ۹/۳۴ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه خیلی زیاد را برای این گویه انتخاب کردند که اگر امر و نهی متناسب با شرایط روحی مخاطب باشد، تأثیر بیشتری دارد و کمترین فراوانی با ۸/۰ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه خیلی کم را برای این گویه برگزیدند.توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تأثیر امر و نهی به صورت برخوردهای هدف دار، منظم و آیندهنگر در حوزه امر به معروف نشان می‌دهد. بیشترین فراوانی با ۷/۲۸ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه خیلی زیاد را برای این گویه انتخاب کردند که اگر امر و نهی به صورت برخوردهای هدف دار، منظم و آیندهنگر باشد، تأثیر بیشتری دارد و کمترین فراوانی با ۱/۳ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه خیلی کم را برای این گویه برگزیدند.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

۴-۲-۱۵- شاخصهای پراکندگی خصوصیات آمر و ناهی جهت اثربخشی امر به معروف
جدول (۴-۱۵): شاخص‌های پراکندگی خصوصیات آمر و ناهی جهت اثربخشی امر به معروف

(تعداد کل)

(معتبر)

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...