عنوان صفحه
شکل (۵-۱۱): تابع عضویت فازی نوع ۲ ۱۰۷
شکل (۵-۱۲): تابع عضویت فازی نوع ۲ ۱۰۷
شکل (۵-۱۳): تابع عضویت فازی نوع ۲ ۱۰۸
شکل (۵-۱۴): کنترل کننده مقاوم تناسبی-انتگرالی-مشتقی- موقعیت سر جرثقیل
به ازای مقادیر مختلف جرم بار و طول کابل برای رسیدن به موقعیت ۷/۰ متر ۱۰۹

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

شکل (۵-۱۵): کنترل کننده جبران­ساز موازی توزیع یافته، موقعیت سر جرثقیل
به ازای جرم بار ۲۵/۰ و طول کابل ۶/۰ برای رسیدن به موقعیت ۷/۰ متر ۱۱۰
شکل (۵-۱۶): کنترل کننده مقاوم تناسبی-انتگرالی-مشتقی، زاویه بار با سر
جرثقیل به ازای مقادیر مختلف جرم بار و طول کابل برای رسیدن به موقعیت ۷/۰ متر ۱۱۰
شکل (۵-۱۷): کنترل کننده جبران­ساز موازی توزیع یافته نوع۲، زاویه بار با
سر جرثقیل به ازای ۲۵/۰ جرم بار و طول کابل ۶/۰ برای رسیدن به موقعیت ۷/۰ متر ۱۱۱
شکل (۵-۱۸): کنترل کننده PID براساس الگوریتم ژنتیک، کنترل موقعیت سر جرثقیل
به ازای بهره های کنترلی متفاوت و مسافت۵/۰ و جرم بار ۱ کیلو گرم و طول کابل ۵/۰ ۱۱۲
شکل (۵-۱۹): کنترل کننده جبران­ساز موازی توزیع یافته نوع ۲، کنترل موقعیت
سرجرثقیل به ازای مسافت ۵/۰و جرم بار ۱ کیلوگرم و طول کابل ۵/۰ متر ۱۱۲
شکل (۵-۲۰): کنترل کننده تناسبی-انتگرالی-مشتقی بر اساس الگوریتم ژنتیک،
زاویه بار با سر جرثقیل به ازای بهره­های کنترلی متفاوت و مسافت ۵/۰ ۱۱۳
شکل (۵-۲۱): کنترل­ کننده جبران­ساز موازی توزیع یافته نوع ۲، زاویه بار با
سرجرثقیل به ازای مسافت ۵/۰و جرم بار ۱ و طول کابل ۵/ ۰ متر ۱۱۳
شکل (۵-۲۲): کنترل کننده تناسبی-انتگرالی-مشتقی‌با تنظیم‌کننده فازی،‌ کنترل
‌موقعیت سر جرثقیل به ازای جرم بار ۵/۰ و طول کابل ۷۵/۰ و مسافت ۵/۰ ۱۱۴
عنوان صفحه
شکل (۵-۲۳): کنترل­ کننده جبران­ساز موازی توزیع یافته نوع ۲، کنترل موقعیت
سر جرثقیل به ازای جرم بار ۵/۰ و طول کابل ۷۵/۰ و مسافت ۵/۰ ۱۱۵
شکل (۵-۲۴): کنترل­ کننده تناسبی-انتگرالی-مشتقی با تنظیم کننده فازی، کنترل
زاویه بار با سر جرثقیل به ازای جرم بار ۵/۰ و طول کابل ۷۵/۰ و مسافت ۵/۰ ۱۱۵
شکل (۵-۲۵): کنترل­ کننده جبران­ساز موازی توزیع یافته نوع ۲، کنترل زاویه بار
به ازای جرم بار ۵/۰ و طول کابل ۷۵/۰ و مسافت ۵/ متر ۱۱۶
شکل (۵-۲۶): کنترل کننده تناسبی-انتگرالی-مشتقی بر اساس الگوریتم PSO،
موقعیت سر جرثقیل به ازای مسافت­های متفاوت ۱۱۷
شکل (۵-۲۷): کنترل کننده جبران­ساز موازی توزیع شده نوع ۲، موقعیت
سر جرثقیل به ازای مسافت­های متفاوت ۱۱۷
شکل (۵-۲۸): کنترل کننده تناسبی-انتگرالی-مشتقی بر اساس الگوریتم PSO،
زاویه نوسان بار به ازای مسافت­های متفاوت ۱۱۸
شکل (۵-۲۹): کنترل کننده جبران­ساز موازی توزیع یافته نوع ۲، زاویه نوسان بار
به ازای مسافت­های متفاوت ۱۱۸
فهرست نشانه های اختصاری
= m1 جرم بار
­= m2 جرم سر جرثقیل
= l طول کابل
= kt ثابث گشتاور
= ke ثابت الکتریکی
= B ثابت اصطکاک
= rp شعاع قرقره
= r نسبت دنده
= Tl گشتاور بار
= Tm گشتاور موتور
= i جریان آرمیچر
= L اندوکتانس
=R مقاومت
=V ولتاژ ورودی
فصل اول

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...