X6R9

در صنعت مواد غذایی عامل اول تاثیرگذار بر ارزش برند نزد مشتری خود محصول و سپس کانال توزیع ابزارهای ترفیع می باشد .

۷

در این ارتباط نقش ابزارهای ارتباطی را چگونه توجیه میکنید ؟داشتن یک تصویر مثبت از برند در صنعت مواد غذائی مهم است ارتباطات اینجا از محصول مهمتر است و نقش تبلیغات و تلویزیون و تبلیغات فروشگاهی از جایگاه ویژه ای برخوردار است

X6R10

تلویزیون و ابزار های ارتباطی اینچنینی با تبلیغات مخصوص خود نقش زیادی در تداعی و به یادآوری برند دارند .

۸

کیفیت محصول اما در ارتباطات بازاریابی تبلیغات احساسی و شیوه های احساسی تبلیغ و تداعی گری مهم است .

X6R11

کیفیت محصول ، تبلیغات احساسی

۹

خود کیفیت و مقبولیت عمومی یک محصول باید حداقل ویژگی کیفی وجود داشته باشد .اما شهرت عمومی محصول در این صنعت مهم است بنابراین نقش فعالیتهای ترفیعی مهم است . تبلیغات و پیشبرد فروش و روابط عمومی . به نظر بنده شرکتی کیفیت ادراک شده آن متمایز تر میباشد که وعده های مرتبط مدام و باورکردنی متمایزی در رابطه با ارزش محصول ارائه دهد.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

X6R12
X6R13

فعالیت های ترفیعی نقش مهمی در ادراک کیفیت کلی برند دارند .
دادن وعده های متمایز

۱۰

به هر حال آنچه باید بسیار مورد توجه قرار گیرد آن است که تکرار خرید و پیشبرد فروش وفاداری را ایجاد میکند . وفاداری برند باعث ایجاد موانع اساسی برای ورود رقبا و توانمند تر ساختن شرکت در پاسخ به تهدیدات رقابتی میشود.

X6R14
X6R15

تکرار خرید و پیشبرد فروش وفاداری را ایجاد میکند .
وفاداری برند

۱۱

بعضی از روش های ارتباطی باید با همکاری کانالهای توزیع انجام شود و بعضی از پیشبرد فروشها با همکاری کانال های توزیع انجام میشود .

X6R16

اجرای برخی از ابزارهای ارتباطی باید به کمک کانال های توزیع انجام شود .

۱۲

بعضی از استراتژی های از بالا به پایین اند و بعضی از پایین به بالا . بسته به اینکه استراتژی توزیع چه باشد ابزارها مشخص میشود . در کل باید کانال توزیع و ابزارهای ارتباطی و استراتژی ترفیع با هم هماهنگ باشند .

X6R17

کانال توزیع و ابزارهای ارتباطی و استراتژی ترفیع بایستی با یکدیگر هماهنگ باشند .

۱۳

موثرترین و معنادارترین راه برای بررسی هم پیوندی ابزارهای ارتباطی ، ارزیابی کارآئی و اثر بخشی آنها است .

X6R18

ارزیابی کارآئی و اثر بخشی آنها .

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...