۴-۳-۲-۱- آزمون t تک نمونهای برای متغیرهای وابسته تحقیق ۶۲
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

۴-۳-۲-۲- آزمون t تک نمونهای برای متغیرهای مستقل تحقیق ۶۳
۴-۳-۳- آزمون فرضیه های پژوهش به کمک تحلیل همبستگی ۶۵
۴-۳-۳-۱- فرضیه اصلی ۶۵
۴-۳-۳-۲- فرضیه فرعی اول ۶۵
۳-۳-۳-۴- فرضیه فرعی دوم ۶۶
۴-۳-۳-۴- فرضیه فرعی سوم ۶۷
۴-۳-۳-۵- فرضیه فرعی چهارم ۶۸
۴-۳-۳-۶- فرضیه فرعی پنجم ۶۹
۴-۴- الگوی نهایی تحقیق ۷۱
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
۵-۱- مقدمه ۷۲
۵-۲- نتیجه گیری از فرضیه ها ۷۳
۵-۲-۱- نتیجه گیری از فرضیه اصلی ۷۳
۵-۲-۲- نتیجه گیری از فرضیه فرعی اول ۷۳
۵-۲-۳- نتیجه گیری از فرضیه فرعی دوم ۷۴
۵-۲-۴- نتیجه گیری از فرضیه فرعی سوم ۷۵
۵-۲-۵- نتیجه گیری از فرضیه فرعی چهارم ۷۵
۵-۲-۶- نتیجه گیری از فرضیه فرعی پنجم ۷۶
۵-۳- پیشنهادات ۷۸
۵-۳-۱- پیشنهادات کاربردی ۷۸
۵-۳-۲- پیشنهادات پژوهشی ۷۸
۵-۴- محدودیت های تحقیق ۷۹
فهرست منابع ۸۰
پیوست ها ۸۱
چکیده انگلیسی ۹۳
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول ۳-۱- تعیین حجم نمونه ۵۱
جدول ۳-۲- آلفای کرونباخ برای متغیرهای تحقیق ۵۳
جدول شماره۴-۱- توزیع فراوانی شرکت کنند گان در پژوهش براساس جنس ۵۵
جدول شماره ۴-۲- توزیع فراوانی شرکت کنندگان در پژوهش براساس سن ۵۶
جدول شماره ۴-۳- توزیع فراوانی شرکت کنندگان در پژوهش براساس سطح تحصیلات ۵۷
جدول شماره۴-۴- توزیع فراوانی شرکت کنندگان در پژوهش براساس میزان آشنایی با اینترنت ۵۸
جدول شماره ۴-۵- توزیع فراوانی شرکت کنندگان در پژوهش براساس دفعات خرید آنلاین در یکسال ۵۹
جدول شماره ۴-۶- میانگین و انحراف معیار اطلاعات جمعیت شناختی شرکت کنند گان مورد مطالعه ۶۰
جدول شماره۴-۷- میانگین و انحراف معیار متغیرهای مستقل تحقیق ۶۰
جدول شماره ۴-۸- میانگین و انحراف معیار متغیرهای وابسته تحقیق ۶۰
جدول شماره ۴-۹- نتایج آزمون کلموگروف – اسمیرونوف ۶۱
جدول ۴-۱۰- نتیجه آزمون t تک نمونهای برای متغیر رفتار خرید ۶۲
جدول ۴-۱۱- نتیجه آزمون t تک نمونهای برای متغیر انگیزه خرید ۶۳
جدول ۴-۱۲- نتیجه آزمون t تک نمونهای برای متغیر قیمت گذاری منعطف مبتنی بر سفارش سازی ۶۳
جدول ۴-۱۳- نتیجه آزمون t تک نمونهای برای متغیر قیمت گذاری منعطف تشویقی ۶۴
۳-۳-۴- آزمون فرضیه های پژوهش به کمک تحلیل همبستگی ۶۵
جدول ۴-۱۴- ضریب همبستگی بین انعطاف پذیری قیمت با خرید مشتریان آنلاین ۶۵
جدول ۴-۱۵- ضریب همبستگی بین انعطاف پذیری قیمت مبتنی بر سفارشی سازی با رفتار خرید مشتریان آنلاین ۶۶
جدول ۴-۱۶-ضریب همبستگی بین انعطاف پذیری قیمت مبتنی بر سفارشی سازی با انگیزه خرید مشتریان آنلاین ۶۷
جدول ۴-۱۷- ضریب همبستگی بین انعطاف پذیری قیمت تشویقی با رفتار خرید مشتریان آنلاین ۶۸

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...