سطح
معناداری

مقدار T

ضرایب رگرسیونی
استاندارد شده
Beta

منبع تغییرات

۰۱/۰**

۲۳/۲۱

۴۵۰/۰

تعهد صادراتی

متغیر وابسته: عملکرد صادراتی p:0/01 ** p:0/05*
با توجه به نتایج حاصل از تحلیل داده در باب رابطه متغیر تعهد به صادرات با عملکرد صادراتی می توان گفت ضریب رگرسیونی استاندارد شده(B) که تحت عنوان ضریب مسیر است برابر با (۴۵۰/۰) و مقدار تی بدست آمده برای این ضریب (۲۳/۲۱ ) می باشد که این مقدار در سطح ۰۱/۰ معنادار می باشد بنابر این می توان گفت که فرضیه ما تایید می گردد یعنی متغیرتعهد به صادرات با عملکرد صادراتی رابطه مستقیم، مثبت و معنادار دارد و هر واحد تغییر در متغیر تعهد به صادرات با ۴۵۰/۰ واحد تغییر در متغیر عملکرد صادراتی همراه می باشد.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

فرضیه هفتم:
استراتژی تطابق محصول بطور مستقیم با عملکرد صادراتی ارتباط دارد.
جدول شماره۴-۱۱. بررسی میزان ارتباط استراتژی تطابق محصول با عملکرد صادراتی

سطح
معناداری

مقدار T

ضرایب رگرسیونی
استاندارد شده
Beta

منبع تغییرات

۰۱/۰**

۳۲/۱۹

۴۱۰/۰

استراتژی تطابق محصول

متغیر وابسته: عملکرد صادراتی p:0/01 ** p:0/05*
با توجه به نتایج حاصل از تحلیل داده در باب رابطه متغیر استراتژی تطابق محصول با عملکرد صادراتی می توان گفت ضریب رگرسیونی استاندارد شده(B) که تحت عنوان ضریب مسیر است برابر با (۴۱۰/۰) و مقدار تی بدست آمده برای این ضریب (۳۲/۱۹ ) می باشد که این مقدار در سطح ۰۱/۰ معنادار می باشد بنابر این می توان گفت که فرضیه ما تایید می گردد یعنی متغیر استراتژی تطابق محصول با عملکرد صادراتی رابطه مستقیم، مثبت و معنادار دارد و هر واحد تغییر در متغیر استراتژی تطابق محصول با ۴۱۰/۰ واحد تغییر در متغیر عملکرد صادراتی همراه می باشد.
فرضیه هشتم :
استراتژی تطابق قیمت گذاری بطور مستقیم با عملکرد صادراتی ارتباط دارد.
جدول شماره۴-۱۲. بررسی میزان ارتباط استراتژی تطابق محصول با عملکرد صادراتی

سطح
معناداری

مقدار T

ضرایب رگرسیونی
استاندارد شده
Beta

منبع تغییرات

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...