ـ در صورتی که با دیدن کالا در فروشگاه به فکر خرید آن افتاده اید و از قبل هیچگونه اطلاعاتی در مورد آن نداشته اید، گروه ۲ را علامت بزنید.
ـ در صورتی که دلیل خرید کالای مورد نظر کمبود یا اتمام آن کالا بوده و یا با دیدن یک تبلیغ یا آگهی در مورد آن کالا به یادتان آمده است و یا اینکه برای خرید آن تصمیم قبلی داشته اید، گروه ۳ را علامت بزنید.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

گروه ۱ گروه ۲ گروه ۳
۲ـ خرید تفننی به معنای خرید بدون برنامه ریزی قبلی است که نتیجه احساس نیاز فوری به یک کالا و تصمیم سریع بر مبنای یکسری ملاحظات خاص و بدون توجه به نتیجه آن است.
با پر رنگ کردن یکی از گزینههای زیر مشخص کنید که تصمیم شما برای خرید تا چه اندازه بوده است.
غیر تفننی عادی تفننی
۳- گزینه های زیر با توجه به دیدگاه شما درباره خرید می باشد با توجه به خریدتان یکی از گزینه های را انتخاب کنید.
گروه ۱) خریدهای خود را با دقت بسیار انجام می دهم.
گروه ۲) گاهی اوقات در مورد خریدهای خود عجولانه و بی دقت عمل می کنم.
گروه ۳) اگر کالایی برایم جذاب باشد در صورت داشتن پول حتما آن را می خرم.
گروه ۱ گروه ۲ گروه ۳
۳ـ لطفا میزان تاثیرگذاری محیط فروشگاه در هنگام خرید پوشاک خود را با مشخص نمودن شماره مورد نظر تعیین کنید.
به سؤالات زیر با علامت یا × پاسخ دهید.
مثال: احساسی که بعد از خرید پیدا میکنم.
خوشحال ـــــــ ــــــ ــــــ ــــــ ــــــ غمگین
۴ـ لطفا ارزیابی خود از محیط فروشگاه را با علامتگذاری در ستون مورد نظر مشخص کنید.
۱) هیجان انگیز ـــــــ ـــــــ ـــــــ ـــــــ ـــــــ بی هیجان
۲) جالب ـــــــ ـــــــ ـــــــ ـــــــ ـــــــ کسل کننده
۳) مورد علاقه ـــــــ ـــــــ ـــــــ ـــــــ ـــــــ خسته کننده
۴) متنوع ـــــــ ـــــــ ـــــــ ـــــــ ـــــــ یکنواخت
۵- کلمات زیر نشان دهنده وضعیت روحی شما در هنگام خرید میباشد. لطفا با علامت گذاری در ستون مورد نظر وضعیت روحی خود را در هنگام خرید از فروشگاه مشخص نمایید.
۱) راضی ـــــــ ـــــــ ـــــــ ـــــــ ـــــــ ناراضی
۲) خوشحال ـــــــ ـــــــ ـــــــ ـــــــ ـــــــ ناراحت
۳) خشنود ـــــــ ـــــــ ـــــــ ـــــــ ـــــــ ناخشنود
۴) شادمان ـــــــ ـــــــ ـــــــ ـــــــ ـــــــ آزرده
۵) خستهکننده ـــــــ ـــــــ ـــــــ ـــــــ ـــــــ جذاب
۶) مهم ـــــــ ـــــــ ـــــــ ـــــــ ـــــــ بی اهمیت
۷) امیدوار ـــــــ ـــــــ ـــــــ ـــــــ ـــــــ ناامید
۸) برانگیخته ـــــــ ـــــــ ـــــــ ـــــــ ـــــــ بیتفاوت
۹) هیجان زده ـــــــ ـــــــ ـــــــ ـــــــ ـــــــ خونسرد
۱۰) عصبی ـــــــ ـــــــ ـــــــ ـــــــ ـــــــ آرام
۱۱) بر انگیزاننده ـــــــ ـــــــ ـــــــ ـــــــ ـــــــ غیر بر انگیزاننده
۱۲) پرشور ـــــــ ـــــــ ـــــــ ـــــــ ـــــــ بی حال
۱۳) سرحال ـــــــ ـــــــ ـــــــ ـــــــ ـــــــ کسل
ب) قسمت دوم مربوط به خصوصیات فردی شما می باشد.
۱ـ در اینجا چندین ویژگی در مورد افراد مختلف آمده است. هر ویژگی تا اندازه ای در مورد شما نیز صدق خواهد کرد. لطفا با علامت گذاری مناسب مشخص نمایید که به نظر خودتان، کدام ویژگی به شما نزدیکتر می باشد.
بخش پایانی مربوط به اطلاعات فردی شماست. لطفا به سؤالات زیر پاسخ دهید.
۱) سن: ………. سال
۲) جنسیت: مرد … زن …
۳) وضعیت تاهل: متأهل… مجرد …
۴) تحصیلات: …………………………….
از همکاری شما در این پژوهش سپاسگزارم
پیوست ب
خروجی های آماری
Reliability
Scale: ALL VARIABLES

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...