۴-۵-۷- فیلم های ترفتالات پلی اتیلن ……………………………………………………………………………………… ۱۲۷
۴-۵-۸- فیبر های ترفتالات پلی اتیلن ……………………………………………………………………………………… ۱۲۷
۴-۵-۹- لاستیک ها ……………………………………………………………………………………………………………….. ۱۲۸
۴-۵-۱۰- لاستیک های طبیعی ………………………………………………………………………………………………… ۱۲۹
۴-۵-۱۱- لاستیک های ترکیبی ……………………………………………………………………………………………….. ۱۳۰
۴-۵-۱۲- الاستومر های ترموپلاستیک مبتنی بر استایرن …………………………………………………………….. ۱۳۲
فصل پنجم : نتیجه گیری ………………………………………………………………………………………………………… ۱۳۳
۵-۱- مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۳۴
۵-۲- پوشش ها و جلا دهنده ها …………………………………………………………………………………………….. ۱۳۷
۵-۳- رنگ های نساجی ……………………………………………………………………………………………………….. ۱۳۸
۵-۴- بازدارنده های فرسایش ………………………………………………………………………………………………… ۱۳۹
۵-۵- مواد شیمیایی برای الکترونیک ها …………………………………………………………………………………… ۱۴۱
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

۵-۶- کاتالیست ها ………………………………………………………………………………………………………………… ۱۴۳
۵-۷- افزودنی های پلاستیک …………………………………………………………………………………………………. ۱۴۵
۵-۸- آفت کش ها ………………………………………………………………………………………………………………… ۱۴۸
۵-۹- پلیمر های ویژه …………………………………………………………………………………………………………… ۱۵۰
۵-۱۰- مواد آرایشی ………………………………………………………………………………………………………………. ۱۵۳
۵-۱۱- تجارت کشاورزی ………………………………………………………………………………………………………. ۱۵۷
۵-۱۲- روند های کلی ………………………………………………………………………………………………………….. ۱۵۸
۵-۱۳- آفت کش ها، قارچ کش ها و حشره کش ها ………………………………………………………………….. ۱۵۹
۵-۱۴- دانه های تغییر یافته ژنتیک ………………………………………………………………………………………….. ۱۶۲
۵-۱۵- گیاهان به عنوان راکتو های شیمیایی …………………………………………………………………………….. ۱۶۶
۵-۱۶- غذای کامل ……………………………………………………………………………………………………………….. ۱۶۷
۵-۱۷- جنبه های قانونی ………………………………………………………………………………………………………… ۱۶۸
۵-۱۸- بازاریابی داروها ………………………………………………………………………………………………………….. ۱۷۰
۵-۱۹- عوامل اجتماعی و دموگرافیک(مردم شناسی) …………………………………………………………………. ۱۷۲
۵-۲۰- تغییر نمودار بازاریابی ………………………………………………………………………………………………….. ۱۷۶
۵-۲۱- بخش های بازار جدید ………………………………………………………………………………………………… ۱۷۶
۵-۲۲- رقبای جدید ………………………………………………………………………………………………………………. ۱۷۸
۵-۲۳- توسعه یک داروی جدید ……………………………………………………………………………………………… ۱۷۸
۵-۲۴- پیش بازاریابی …………………………………………………………………………………………………………….. ۱۸۰
۵-۲۵- راه اندازی مجدد داروها …………………………………………………………………………………………….. ۱۸۱
۵-۲۶- کانال های توزیع ………………………………………………………………………………………………………… ۱۸۲
۵-۲۷- تجارت الکترونیک در صنعت شیمیایی …………………………………………………………………………. ۱۸۴
۵-۲۷-۱- اهمیت تجارت الکترونیک در بازاریابی …………………………………………………………………….. ۱۸۴
۵-۲۷-۲- مکان های بازار مواد شیمیایی مجازی ……………………………………………………………………… ۱۸۵
۵-۲۸- بازار های نمایان شده ………………………………………………………………………………………………….. ۱۸۷
۵-۲۸-۱- dorado-نفت باکو ……………………………………………………………………………………………….. ۱۸۷
۵-۲۸-۲- بیزینس در چین ……………………………………………………………………………………………………… ۱۹۰
۵-۲۹- بازبینی ……………………………………………………………………………………………………………………… ۱۹۱
فهرست جدول ها
عنوان صفحه
فصل دوم
جدول۱ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۳۴
جدول۲ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۳۵
جدول۳ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۳۶
جدول۴ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۴۹
فصل سوم
جدول۱ ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۶۶

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...