اولویت

وزن

مؤلفه ها

ردیف

۳

۱۹۶ / ۰

برگزاری جلسات توجیهی جهت جذب سرمایه گذاری خارجی در زمینه کارآفرینی

۱

۱

۴۹۳ / ۰

اعزام نیروهای خبره به کنفرانس های بین المللی کارآفرینی جهت کسب دانش های به روز و تکنولوژی های جدیدو در جهت افزایش کارآفرینی

۲

۲

۳۱۱ / ۰

ایجاد ارتباط با نهادهای دولتی جهت ارزیابی وضعیت سیاسی ایران در جهان و تحریم ها

۳

۴-۳-۷-۴- رتبه بندی استراتژی های WT به چه صورت می باشد؟
جدول ۲۰-۴- ماتریس مقایسات زوجی استراتژی های WT
پس از ساخت مدل در برنامه Expert Choice و ورود مقایسات زوجی شاخصها، وزن معیارها به گونه ای که در زیر نشان داده شده است، بدست آمد. در شکل پایین اولویت بندی استراتژی های تمرکز بر حفظ نیروهای خبره جهت ارتقا فرهنگ کارآفرینی در سازمان، استفاده از خبرگان دانشگاهی دارای مطالعات مرتبط در زمینه کارآفرینی برای تدوین استراتژی های مناسب در این زمینه، ارتقا فرهنگ کارآفرینی در سازمان، در نظر گرفتن سیستم پاداش بر اساس عملکرد برای کارآفرینان، در نظر گرفتن بودجه برای کارآفرینی، اتخاذ سبک مدیریت مناسب در سازمان و جذب سرمایه گذاری خارجی به سازمان به کمک نرم افزار Expert Choice نشان داده شده است. همچنانکه در جدول (۴-۴) نیز دیده می شود، استراتژی استفاده از خبرگان دانشگاهی دارای مطالعات مرتبط در زمینه کارآفرینی برای تدوین استراتژی های مناسب در این زمینه با وزن نسبی ۲۶۴ /۰ بیشترین اهمیت را دارد. بنابراین در بین استراتژی های WT بیشترین تاثیر را دارد و استراتژی ارتقا فرهنگ کارآفرینی در سازمان با وزن نسبی ۱۷۷ / ۰ در اولویت بعدی قرار دارد، استراتژی های تمرکز بر حفظ نیروهای خبره جهت ارتقا فرهنگ کارآفرینی در سازمان، در نظر گرفتن سیستم پاداش بر اساس عملکرد برای کارآفرینان، جذب سرمایه گذاری خارجی به سازمان و در نظر گرفتن بودجه برای کارآفرینی به ترتیب با وزن های ۱۶۹ / ۰، ۱۵۲ / ۰، ۰۹۱ / ۰ و ۰۸۲ / ۰ در رتبه های سوم تا ششم قرار داشته و در نهایت استراتژی اتخاذ سبک مدیریت مناسب در سازمان با وزن نسبی ۰۶۶ / ۰ در اولویت آخر قرار دارد. نرخ ناسازگاری مقایسات زوجی ۰۶/ ۰ بدست آمده است که چون کمتر از ۱۰ / ۰ است، این مقایسات قابل قبول می باشد.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

شکل ۴-۴- اولویت بندی استراتژی های WT
جدول ۲۱-۴- اولویت بندی استراتژی هایWT

اولویت

وزن

مؤلفه ها

ردیف

۳

۱۶۹ / ۰

تمرکز بر حفظ نیروهای خبره جهت ارتقا فرهنگ کارآفرینی در سازمان

۱

۱

۲۶۴ / ۰

استفاده از خبرگان دانشگاهی دارای مطالعات مرتبط در زمینه کارآفرینی برای تدوین استراتژی های مناسب در این زمینه

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...