۹۶.۴

۱۰۰.۰

Missing

System

۶

۳.۶

Total

۱۶۸

۱۰۰.۰

(جدول ۴-۷ . نمره رضایت)
۴.۲ درصد نمره زیر ۲۰، ۶.۵ درصد نمره بین ۲۰ تا ۴۰، ۳۰.۴ درصد نمره بین ۴۰ تا ۶۰ ، ۴۴.۶ درصد نمره بین ۶۰ تا ۸۰ و ۱۰.۷% نمره بین ۸۰ تا ۱۰۰ را به این بانک داده اند.۶ نفر هم به این سوال پاسخ نداده اند.
۸.سوال ۸ یک سوال توصیفی بود که از پرسش شوندگان خواسته شده بود که با توجه به ذهنیتی که از این بانک دارند، با یک صفت انسانی این بانک را توصیف کنند. بعد از گردآوری تمام پرسش نامه ها و جمع آوری تمام این صفات، تمام صفاتی را که مفهومی معادل هم داشت در دسته های مشابه قرار گرفتند و در نهایت، ۸ دسته معادل دسته های زیر مورد بررسی قرار گرفتند:
دسته ۱ با نام جوانی: عباراتی مانند فعال، جوان، سریع، بادقت، رو به رشد، شبیه ورزشکار در حال مبارزه با رقبا در این دسته قرار گرفتند.
دسته۲ با نام پیری: عباراتی مانند پیر،خسته، پیرمرد سنتی، قدیمی، پیر فرتوت، تنبل، کند، بی سرعت، کوالای پیر از کار افتاده، لاکپشت، فقط سرپا، جوانی که رو به پیری می رود، جوان خسته در این دسته قرار گرفتند.
دسته ۳ با نام میانسالی: عباراتی مانند میانسال، معمولی، روزمره، میانه رو، آرام، متعادل، نسبتا فعال، یکنواخت، مثل بقیه بانک های دولتی، نرمال،ok در این دسته قرار گرفته است.
دسته ۴ با نام نوجوانی:عباراتی مانند نوجوان، شیطون، کوشش برای بهبود، شخصیت نوپای بازسازی شده، نیاز به تغییرات در این دسته قرار گرفته است.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

دسته ۵ با نام بی تفاوتی :عباراتی مانند بی خیال، دنباله رو، بانک فردا(برو فردا بیا)، فعال با فاصله از پیشرفت روز ، از مد افتاده در این دسته قرار گرفتند.
دسته ۶ با نام بانک مفید: عباراتی مانند سیاست مدار، وظیفه شناس، خوب، قابل استفاده و مفید، بانک فردا، جدی، مشتری مدار، برخورد مناسب، با ادب، پویا، با شخصیت، خدوم، کارامد، کار راه انداز در این دسته قرار گرفتند.
دسته ۷ با نام بانک بی مسئولیت : عناوینی مانند ورشکسته، بروکرات غیر ضروری، بی مسئولیت، بی غیرت، بی ادب، مشتری ندار و بانک خجالت در این دسته قرار گرفتند.
دسته ۸ با نام بانک در حاشیه: عناوینی مانند دنبال منافع شخصی، کم پیدا، کمرنگ تر از حد انتظار در این دسته جای گرفتند.
نتایج را در جدول زیر مشاهده می کنید:
X8

Frequency

Percent

Valid Percent

Cumulative Percent

Valid

۱.۰۰

۵۸

۳۴.۵

۳۸.۷

۳۸.۷

۲.۰۰

۱۸

۱۰.۷

۱۲.۰

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...