فایل شماره 6184 |
مطالعات کتابخانهای شامل مطالعه کتب، مقالات، نشریات، پایان نامه ها و طرحهای پژوهشی
جستجو در اینترنت و استفاده از منابع اینترنتی
استفاده از قوانین، آیین نامه های اجرایی و دستورالعملهای مورد استفاده در مدیریت شعب بانک کشاورزی استان گیلان.
۳-۵- روایی[۶۱] و پایایی[۶۲] ابزار اندازه گیری
۳-۵-۱- روایی (اعتبار)
با توجه به وجود یک پرسشنامه های مختلفی در زمینه مورد تحقیق و نیز چارچوب نظری تحقیق، سوالات پرسشنامه با انجام تغییراتی متناسب با موضوع پایان نامه طراحی گردید و روایی آن توسط گروهی از کارشناسان متخصص در این زمینه تأیید گردید و نظرات اصلاحی آنها در تدوین پرسشنامه نهایی مورد توجه قرار گرفت (روایی محتوایی).
۳-۵-۲- پایایی
در این تحقیق، بخشهای دو تا هفت پرسشنامه به صورت طیف لیکرت پنج گزینهای طراحی شده و برای سنجش پایایی پرسشنامه ها از آزمون آلفای کرونباخ استفاده گردید. برای آزمون پرسشنامه، نسبت به تکمیل آن در شعبه خمام شهرستان رشت که دارای مشابهت و نزدیکی با شعب روستایی استان است اقدام شد. پس از جمعآوری پرسشنامه ها مقدار آلفای کرونباخ ۹۲۴/۰ بدست آمد که نشاندهنده پایایی بسیار خوب پرسشنامه ها میباشد. جداول SPSS در پیوست ذکر شده است.
( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
جدول ۳-۳- میزان اعتماد (پایایی) پرسشنامه با بهره گرفتن از روش آلفای کرونباخ
بخش
مقدار آلفای کرونباخ
کارآیی خدمات بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی
کامل بودن خدمات بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی
دردسترس بودن خدمات بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی
۷۳۶/۰
۵۱۲/۰
۸۲۲/۰
اعتماد به خدمات بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی
۸۴۶/۰
پاسخگو بودن خدمات بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی
۵۰۹/۰
رضایت از خدمات بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی
۹۷۹/۰
کل پرسشنامه
۹۲۴/۰
۳-۷- متغیرهای تحقیق و تعاریف عملیاتی
۳-۷-۱- متغیرهای مستقل
متغیر مستقل متغیری که پژوهشگران آن را دستکاری یا انتخاب می کنند تا تاثیر آن را بر متغیر وابسته مورد بررسی قرار دهند. متغیرهای مستقل این تحقیق «ویژگیهای اجتماعی و اقتصادی مشتریان»، «کارآیی خدمات الکترونیک بانک»، «کامل بودن خدمات الکترونیک بانک»، «در دسترس بودن خدمات الکترونیک بانک»، «اعتماد مشتریان»، «پاسخگو بودن خدمات الکترونیک بانک»، بوده است.
۳-۷-۱-۱- عوامل فردی و محیطی
شامل سن، جنس، میزان تحصیلات، شغل، و غیره میباشد. این عوامل در پرسشنامه شامل سوالات ۱ تا ۱۰ میباشد.
۳-۷-۱-۲- کارآیی خدمات بانکداری الکترونیک
کارآیی عبارت است ازنسبت بازده واقعی بدست آمده به بازدهی استاندارد و تعیین شده (مورد انتظار) یا نسبت مقدار کاری که انجام میشود به مقدار کاری که باید انجام شود.
گویه های مربوط به کارآیی خدمات بانکداری الکترونیک در پرسشنامه در بخشی جداگانه به همین نام قرار گرفته است و شامل ۴ گویه میباشد.
۳-۷-۱-۳- کامل بودن خدمات بانکداری الکترونیک
فرم در حال بارگذاری ...
[یکشنبه 1401-04-05] [ 10:50:00 ب.ظ ]
|