۱۳

قبول ضایعات و دریافت برگشتی ها

پایین(معنی دار است و مقدار t منفی)

ضعف

کیفیت فنی محصولات شرکت کاشی الوند در ابعاد زیر مورد بررسی قرار گرفت:
کیفیت محصولات از نظر استحکام در برابر بارهای فیزیکی
کیفیت محصولات از نظر مقاومت در برابر یخ زدگی
کیفیت محصولات از نظر مقاومت در برابر سایش
کیفیت محصولات از نظر ثبات رنگ در برابر مواد رنگی و شوینده های اصلی
که نتیجه بیانگر آن است که از بعد فنی یا ساخت، شرکت کاشی الوند توان تولید کالای با کیفیت بالا را دارا میباشد و از این نظر در بازاررقابتی با مشکلی روبرو نیست
به منظور بررسی نگرش و ذهنیت، نسبت به محصولات شرکت کاشی الوند موارد ذیل مورد سوال قرار گرفتند:
شهرت و اعتبار شرکت کاشی الوند نسبت به رقبای اصلی
قدرت نام تجاری شرکت کاشی الوند نسبت به رقبای اصلی
نتایج بیانگر قدرت نام تجاری شرکت کاشی الوند نسبت به رقبای اصلی میباشد.
در زمینه توسعه و تنوع محصولات شرکت کاشی الوند استراتژی های ذیل مورد بررسی قرار گرفتند:
رنگ بندی مناسب محصولات
زیبایی و طرح های متنوع محصولات
سایزهای متنوع محصولات
بسته بندی مناسب محصولات
توسعه و تولید محصولات جدید
نتایج بدست آمده نشان دهنده نقطه قوت در تنوع منحصر به فرد طرح و رنگ بندی مناسب محصولات شرکت کاشی الوند می باشد.
چنانچه سراسر فعالیتهای بسته بندی و آماده سازی کالا برای حمل و جابجایی را به چشم فرایندی یکپارچه بنگریم، صرفه جویی های قابل توجهی به سود همه دست اندرکاران به بار می آید. طراحی نامناسب بسته بندی ها به امتیازی منفی برای محصولات شرکت تبدیل شده است.یافته های پژوهش بیانگر ضعف نسبی شرکت در ارائه سایزهای متنوع محصولات می باشد. همچنین ضعف جدی در رسیدگی به شکایات و قبول ضایعات و دریافت برگشتی ها ملاحظه می شود.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

۸-۱۲-۴- تاکتیک های قیمت
در نظر سنجی صورت گرفته، قیمت و شرایط فروش به عنوان استراتژی های بازاریابی از جنبه های زیر مورد بررسی قرار گرفتند. در جدول ۲۲-۴ توزیع فراوانی و درصد فراوانی پاسخ های به دست آمده به همراه برخی از شاخص های آمار توصیفی و همچنین یافته های بدست آمده از آزمون t تست تک نمونه‌ای خلاصه شده است.
جدول ۲۲-۴- فراوانی داده های مربوط به عامل قیمت

امتیاز

پاسخ‌ها

۵

۴

۳

۲

۱

میانگین

نما

آمارهt

سطح معنی داری (sig)

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...