تحلیل فرضیات
در زیر هریک ضرایب مسیر را در حالت استاندارد تفسیر می کنیم.
بررسی فرضیه ۱: بعد لذت پاسخ­های عاطفی تاثیر معنی­داری بر رفتارهای خرید مشتریان دارد.
ضریب مسیر بین لذت و رفتارهای خرید مشتری معنی دار بوده است (۰۵/۰>سطح معنی داری) و برابر با ۶۵/۰ می­باشد. بنابراین می­توان گفت عامل عاطفی لذت بر رفتارهای خرید مشتری موثر خواهد بود.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

بررسی فرضیه ۲: بعد نفوذ پاسخ­های عاطفی تاثیر معنی­داری بر رفتارهای خرید مشتریان دارد.
ضریب مسیر بین نفوذ و رفتارهای خرید مشتری معنی دار بوده است (۰۵/۰>سطح معنی داری) و برابر با ۹۱/۰ می­باشد. بنابراین می­توان گفت عامل عاطفی نفوذ بر رفتارهای خرید مشتری موثر خواهد بود.
بررسی فرضیه ۳: بعد برانگیختگی پاسخ­های عاطفی تاثیر معنی­داری بر رفتارهای خرید مشتریان دارد.
ضریب مسیر بین برانگیختگی و رفتارهای خرید مشتری معنی دار بوده است.(۰۵/۰>سطح معنی داری) و برابر با ۶۲/۰ می­باشد. بنابراین می­توان گفت عامل عاطفی برانگیختگی بر رفتارهای خرید مشتری موثر خواهد بود.
بررسی فرضیه ۴: بعد تداعی برند پاسخ­های عاطفی تاثیر معنی­داری بر رفتارهای خرید مشتریان دارد.
ضریب مسیر بین تداعی برند و رفتارهای خرید مشتری معنی دار بوده است (۰۵/۰>سطح معنی داری) و برابر با ۶۵/۰ می­باشد. بنابراین می­توان گفت عامل عاطفی تداعی برند بر رفتارهای خرید مشتری موثر خواهد بود.
بررسی فرضیه ۵: بعد میزان اطلاعات پاسخ­های محیطی تاثیر معنی­داری بر رفتارهای خرید مشتریان دارد.
ضریب مسیر بین میزان اطلاعات و رفتارهای خرید مشتری معنی دار بوده است (۰۵/۰>سطح معنی داری) و برابر با ۷۷/۰ می باشد. بنابراین می­توان گفت عامل محیطی میزان اطلاعات بر رفتارهای خرید مشتری موثر خواهد بود.
بررسی فرضیه ۶: بعد شبیه­سازی اطلاعات پاسخ­های محیطی تاثیر معنی­داری بر رفتارهای خرید مشتریان دارد.
ضریب مسیر بین شبیه­سازی اطلاعات و رفتارهای خرید مشتری معنی دار بوده است (۰۵/۰>سطح معنی داری) و برابر با ۵۷/۰ می­باشد. بنابراین می­توان گفت عامل محیطی شبیه سازی اطلاعات بر رفتارهای خرید مشتری موثر خواهد بود.
بررسی شاخص های برازش مدل
زمانی که مدل دارای ویژگی­های همانندی باشد امکان آزمون آن و ارزیابی مدل فراهم می­ شود. در رابطه با قدرت برازش و اعتبار مدل، شاخص­ های مختلفی مورد ارزیابی قرار گرفت که همانطور در جدول ۴-۲۰ نشان داده شده تمام شاخص­ های مورد بررسی نشان می­دهد که مدل از برازش قوی برخوردار است:
جدول ۴- : برازش مدل

مدل

NFI

RFI

IFI

TLI

CFI

RMSEA

تخمین مدل

.۹۴۴

.۹۴۵

.۸۶۸

.۸۷۰

.۹۶۴

.۰۸۹

میزان قابل قبول

عدد نزدیک به ۱

عدد نزدیک به ۱

عدد نزدیک به ۱

عدد نزدیک به ۱

عدد نزدیک به ۱

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...