فایل شماره 5871 |
تحلیل فرضیات
در زیر هریک ضرایب مسیر را در حالت استاندارد تفسیر می کنیم.
بررسی فرضیه ۱: بعد لذت پاسخهای عاطفی تاثیر معنیداری بر رفتارهای خرید مشتریان دارد.
ضریب مسیر بین لذت و رفتارهای خرید مشتری معنی دار بوده است (۰۵/۰>سطح معنی داری) و برابر با ۶۵/۰ میباشد. بنابراین میتوان گفت عامل عاطفی لذت بر رفتارهای خرید مشتری موثر خواهد بود.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
بررسی فرضیه ۲: بعد نفوذ پاسخهای عاطفی تاثیر معنیداری بر رفتارهای خرید مشتریان دارد.
ضریب مسیر بین نفوذ و رفتارهای خرید مشتری معنی دار بوده است (۰۵/۰>سطح معنی داری) و برابر با ۹۱/۰ میباشد. بنابراین میتوان گفت عامل عاطفی نفوذ بر رفتارهای خرید مشتری موثر خواهد بود.
بررسی فرضیه ۳: بعد برانگیختگی پاسخهای عاطفی تاثیر معنیداری بر رفتارهای خرید مشتریان دارد.
ضریب مسیر بین برانگیختگی و رفتارهای خرید مشتری معنی دار بوده است.(۰۵/۰>سطح معنی داری) و برابر با ۶۲/۰ میباشد. بنابراین میتوان گفت عامل عاطفی برانگیختگی بر رفتارهای خرید مشتری موثر خواهد بود.
بررسی فرضیه ۴: بعد تداعی برند پاسخهای عاطفی تاثیر معنیداری بر رفتارهای خرید مشتریان دارد.
ضریب مسیر بین تداعی برند و رفتارهای خرید مشتری معنی دار بوده است (۰۵/۰>سطح معنی داری) و برابر با ۶۵/۰ میباشد. بنابراین میتوان گفت عامل عاطفی تداعی برند بر رفتارهای خرید مشتری موثر خواهد بود.
بررسی فرضیه ۵: بعد میزان اطلاعات پاسخهای محیطی تاثیر معنیداری بر رفتارهای خرید مشتریان دارد.
ضریب مسیر بین میزان اطلاعات و رفتارهای خرید مشتری معنی دار بوده است (۰۵/۰>سطح معنی داری) و برابر با ۷۷/۰ می باشد. بنابراین میتوان گفت عامل محیطی میزان اطلاعات بر رفتارهای خرید مشتری موثر خواهد بود.
بررسی فرضیه ۶: بعد شبیهسازی اطلاعات پاسخهای محیطی تاثیر معنیداری بر رفتارهای خرید مشتریان دارد.
ضریب مسیر بین شبیهسازی اطلاعات و رفتارهای خرید مشتری معنی دار بوده است (۰۵/۰>سطح معنی داری) و برابر با ۵۷/۰ میباشد. بنابراین میتوان گفت عامل محیطی شبیه سازی اطلاعات بر رفتارهای خرید مشتری موثر خواهد بود.
بررسی شاخص های برازش مدل
زمانی که مدل دارای ویژگیهای همانندی باشد امکان آزمون آن و ارزیابی مدل فراهم می شود. در رابطه با قدرت برازش و اعتبار مدل، شاخص های مختلفی مورد ارزیابی قرار گرفت که همانطور در جدول ۴-۲۰ نشان داده شده تمام شاخص های مورد بررسی نشان میدهد که مدل از برازش قوی برخوردار است:
جدول ۴- : برازش مدل
مدل
NFI
RFI
IFI
TLI
CFI
RMSEA
تخمین مدل
.۹۴۴
.۹۴۵
.۸۶۸
.۸۷۰
.۹۶۴
.۰۸۹
میزان قابل قبول
عدد نزدیک به ۱
عدد نزدیک به ۱
عدد نزدیک به ۱
عدد نزدیک به ۱
عدد نزدیک به ۱
فرم در حال بارگذاری ...
[یکشنبه 1401-04-05] [ 09:17:00 ب.ظ ]
|