• ایشان در پایان این بحث، می گوید: «و دلیل دیگر بر عدم اراده قتل به معنای از بین بردن روح این است که فایده ای عائد تائب نمی شود اگر به قتل حقیقی نفس او امر کند و برای سخن خدا Cذَلِکُمْ خَیْرٌ لَکُمْBجایی نیست؛ زیرا برای آنها خیری نیست یعنی برای آنها در کوتاه مدّت مصلحتی نیست در حالی که مراد در اینجا خیر دنیا و آخرت است». (ر.ک محمدهادی معرفت،التفسیر الأثری الجامع، ج۳، صص۱۱۵-۱۱۳) ↑
  • ( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...