متغیر

ابعاد

سوالات

اثر بخش ارتباطات سازمانی
ارتباطات اثربخش
۹،۸،۷،۶،۵،۴،۳،۲،۱
بازخور
۱۵،۱۴،۱۳،۱۲،۱۱،۱۰
تعداد کانالهای ارتباطی
۲۵،۲۴،۲۳،۲۲،۲۱،۲۰،۱۹،۱۸،۱۷،۱۶

۱-۷- قلمرو زمانی و مکانی:

قلمرو موضوعی: تحقیق حاضر بررسی رابطه مدیریت تحولگرا و اثر بخش ارتباطات سازمانی در ادارات ورزش و جوانان می­باشد.
قلمرو زمانی :این تحقیق ازبهمن ماه ۱۳۹۳ آغاز و تا اوایل تیرماه ۱۳۹۴ ادامه داشت.
قلمرو مکانی: اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی می باشد.

۱-۸-خلاصه فصل

با توجه به آنچه بیان شد در یک سازمان، عوامل مدیریتی بیش از سایر عوامل در بهبود اثربخشی ارتباطات سازمانی و تحقق مأموریت های سازمان نقش دارد و ارتقای کیفیت و بهره وری، رشد و تحول سازمانی به نحوه مدیریت عوامل انسانی آن بستگی دارد، لذا سرمایه گذاری در جهت شناخت استعدادها، انتخاب و بکارگیری نیروهای انسانی شایسته سطوح مختلف مشاغل سازمانی، پایش عملکرد، افزایش مهارت و هدایت صحیح نیروی انسانی ضروری است. در این فصل ابتدا مقدمه ای برای تحقیق مدیریت تحولگرا که منجر به اثر بخشی ارتباطات سازمانی کارکنان می گردد بیان گردید و نیز بیان مسئله مطرح شده است سپس به اهمیت و ضرورت تحقیق پرداخته ایم مدل مفهومی تحقیق، اهداف کلی و جزئی، فرضیه های اصلی و جزئی تحقیق آورده شده است. در ادامه این فصل قلمرو زمانی که مربوط به زمستان ۱۳۹۳ تا تابستان سال ۱۳۹۴ می باشد و قلمرو مکانی که اداره ی کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی می باشد آمده است. ودر انتها تعریف مختصری از واژگان کلیدی جامعه آماری و روش تحقیق بیان گردیده است.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

۱-۹- چارچوب فصول آتی

در فصل دوم به بررسی ادبیات موضوعی و ادبیات نظری پژوهش پرداخته می شود. بدین ترتیب که در بخش اول به تعریف مفهوم مدیریت تحولگرا، تاریخچه ی ؛ و نظریه ها ی آن پرداخته می شود و سپس مؤلفه های آن ارائه می گردد.در بخش دوم به تعریف اثر بخشی ارتباطات سازمانی پرداخته می شود .
و در بخش سوم، نتایج برخی از تحقیقات انجام شده در این زمینه در داخل و خارج کشور ارائه می گردد.
در فصل سوم به روش شناسی و تعیین روش تحقیق و تعیین حجم نمونه پرداخته شده و اهداف و فرضیه های تحقیق ارائه می گردد. و سپس روش های جمع آوری اطلاعات و نحوه ی تجزیه و تحلیل آنها مورد بحث قرار می گیرد .درفصل چهارم اطلاعات حاصله در وهله ی اول با بهره گرفتن از آمار توصیفی و سپس آمار استنباطی با با بهره گرفتن از نرم افزار spss19 مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.
در فصل پنجم به چگونگی نحوه ی شکل گیری سؤال ها و فرضیه های پژوهش پرداخته می شود و سپس نتایج حاصله در فصل چهارم مورد بحث و نتیجه گیری قرار می گیرد و در نهایت پیشنهاداتی ارائه می گردد
تعیین موضوع کلی
تهیه چهارچوب تئوریکی نخستین
جمع آوری اطلاعات و منابع
نخستین برنامه ریزی کار
طرح فرضیه ها و سوالات
تحقیقات مقدماتی نخستین
تحدید موضوع و مسئله
دومین برنامه ریزی کار

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...